צור קשר

אנחנו זמינים לכל שאלה, כתבו לנו ונענה בהקדם
מחפש תשובות בנושא מסויים?
הנה כמה תשובות לשאלות הכי נפוצות
האם ניתן להזמין באתר ולאסוף באחד הסניפים ?

אכן ניתן בשלב ההזמנה לסמן את ההאפשרות של איסוף מהסניף ולבחור את הסניף שממנו תרצה לאסוף את הסחורה

במידה ומוצר אינו במלאי האם עדין אוכל לבצע הזמנה ?

במידה ומוצר שאינו במלאי הוסף לסל הקניות תתקבל הודעה שזמן ההספקה של מוצר זה ארוך מהרגיל. במידה ותתבצע הזמנה עם מוצר שאינו במלאי יחזור אליכם סוכן בהקדם כדי להציע לכם מוצר חלופי ו/או למצוא פיתרון אחר.

איך אני מבצע הזמנה באתר ?

הוסף פריטים לעגלת הקניות שלך. כשאר סיימת להוסיף את הפריטים, לחץ  בעגלת הקניות על "לצפיה ועריכה של סל הקניות".

לאחר שוודאת שהמוצרים שחיפשת נמצאים בסל לחץ על "המשך לקופה"

בעמוד זה תוכל לבחור את הכתובת שאתה רוצה שאליה נשלח את ההזמנה או לבחור סניף שממנו תוכל לאסוף את המוצרים. לאחר שבחרת תוכל ללחוץ על "הבא"

בעמוד זה תוכל לשלם על ההזמנה בכרטיס אשראי או להוריד את הסכום מהמסגרת אשראי בארכה. בלחיצה על סיים הזמנה אתה מאשר את ההזמנה והיא נשלחת למערכות של ארכה.

 

לאחר שההזמנה שלך תוגש, תראה דף אישור הזמנה עם מספר אישור הזמנת האינטרנט שלך ופרטי ההזמנה שלך. אישור נוסף ישלח לכתובת הדוא"ל המשויכת לזיהוי המשתמש שלך באזור החשבון שלי.

שירות לקוחות

  • יש לכם שאלה? כתבו לנו
  • שירות הלקוחות שלנו זמין בשעות: א’-ה: 08:00-17:00 ו’: 08:00-12:00
  • נשמח לענות לך גם בטלפון 073-2020000